تبلیغات

تلویزیون گناوه

تلویزیون گناوه هنگام خرید تلویزیون به دنبال چه چیزی باشید

خواه به دنبال یک تلویزیون صفحه تخت عظیم برای اتاق نشیمن یا تلویزیون کوچکتر برای اتاق خواب باشید ، Best Buy یک تلویزیون برای شما دارد.بندر گناوه ما تلویزیون های LED کم مصرف ، تلویزیون های هوشمند برای پخش محتوای آنلاین تلویزیون گناوه  kalaharraj.ir ، تلویزیون های 4K برای مشاهده با کیفیت فوق العاده و تلویزیون های OLED نسل بعدی برای کیفیت تصویر فوق العاده داریم. در اینجا برخی از ملاحظات عمومی هنگام جستجوی تلویزیون متناسب با سبک زندگی و سرگرمی شما وجود دارد.
کیفیت عکس

وضوح صفحه به همراه میزان روشنایی ، کنتراست و رنگ به میزان جزئیاتی که روی صفحه نمایان می شود کمک می کند. این دو عدد رزولوشن به ترتیب عناصر تصویر را در سمت چپ صفحه و از بالا به پایین اندازه می گیرند. به عنوان مثال Full HD ، 1920 x 1080 پیکسل یا وضوح تصویر 1080p از بالا به پایین را نمایش می دهد. وضوح فوق العاده بالا (UHD) 3840 21 2160 پیکسل را نشان می دهد که بیشتر با نام 4K شناخته می شود.

تلویزیون های 4K کیفیت تصویر چشمگیری را ارائه می دهند ، پیکسل های بیشتری نسبت به صفحه نمایش های HDTV یا سطح بالای 1080p LED ، رنگ واقعی تر و نرخ فریم بالاتر ارائه می دهند. تلویزیون 4K UHD با پر کردن پیکسل های گمشده می تواند محتوای غیر 4K را ارتقا دهد ، بنابراین نمایش ها ، فیلم ها و بازی های مورد علاقه شما بهتر از همیشه ظاهر می شوند.
محدوده دینامیکی بالا (HDR)

تلویزیون های UHD 4K تقریباً 4 برابر بهتر از نمایشگرهای Full HD به شما می دهند ، اما شاید بزرگترین مزیت تلویزیون های 4K این باشد که می توانند از فناوری High Dynamic Range (HDR) استفاده کنند. HDR به تلویزیون این امکان را می دهد تا تصاویر را با رنگ های روشن تر و شدیدتر به نمایش بگذارد و تصاویر را بسیار واقعی تر نشان دهد. با استفاده از HDR به رنگ هایی پاپ و بصری پر جنب و جوش خواهید رسید که باعث می شود احساس کنید در آنجا واقعاً هستید. فقط پلک زدن را فراموش نکنید.
تلویزیون های هوشمند و پخش کننده های رسانه ای

یک تلویزیون هوشمند از طریق Wi-Fi یا اترنت به اینترنت وصل کنید و به یک دسترسی فوق العاده گسترده از منابع آنلاین ، از جمله فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، بازی ها ، سایت های رسانه های اجتماعی و غیره دسترسی سریع خواهید داشت. با وجود محتوای بسیار زیاد مبتنی بر اینترنت ، بسیاری از "برش های سیم" خدمات کابل تلویزیون خود را متوقف کرده و فقط به اینترنت می روند.

اگر می خواهید قابلیت تلویزیون هوشمند را به تلویزیون فعلی و متصل به اینترنت خود بیفزایید ، می توانید یک پخش کننده رسانه مانند Apple TV ، Chromecast یا Roku را انتخاب کنید. این دستگاه ها به تلویزیون شما متصل می شوند و از طریق Wi-Fi یا اترنت به اینترنت متصل می شوند و تلویزیون شما را به تلویزیون هوشمند تبدیل می کنند.
اندازه صفحه نمایش

در این حالت ، هرچه اندازه صفحه بزرگتر باشد ، بندر گناوه برای لذت دیدن تلویزیون گناوه ، بودجه و فضای مجاز شما بهتر است. یک صفحه تلویزیون عریض و بلندتر به شما امکان می دهد از جزئیات دقیق تر در محتوای HD قدردانی کنید. اگر هشت تا 10 فوت دورتر از صفحه نشسته باشید ، یک تلویزیون 46 تا 55 اینچی معجزه می کند. برای مشاهده صمیمی تر در اتاق خواب ، آشپزخانه یا گوشه دفتر خود ، صفحه های بین 26 تا 32 اینچ را انتخاب کنید. می توانید براساس اندازه تلویزیون انتخاب کنید تا فضای خود را به خوبی بهینه کنید.
کنترل از راه دور

کنترل از راه دور به سادگی یک چیز بی سیم و مستطیل شکل با دکمه ها است ، درست است؟ دیگر نه. بسیاری از تلویزیون های مدرن با کنترل از راه دور مجهز به فناوری های پیشرفته و پیشرفته ای مانند صفحه لمسی یا کنترل حرکت هستند. حتی می توانید از راه دور کنترل های صوتی را بپذیرید - فقط آنچه می خواهید بگویید و تلویزیون پاسخ خواهد داد.
سالات متداول
1. تفاوت بین LED و OLED چیست؟

تلویزیون های LED از سیستم نور پس زمینه لامپ های دیود ساطع کننده نور (LED) استفاده می کنند که انرژی کمتری مصرف می کنند و ماندگاری بیشتری دارند. در نتیجه ، تلویزیون های LED تصویری کاملاً واضح را اعم از اینکه در حال تماشای یک فیلم با چراغ خاموش هستید یا اخبار صبح را در یک اتاق نشیمن غوطه ور از آفتاب ارائه می دهید.

تلویزیون های OLED کنتراست خارق العاده ، وضوح تیز و زاویه دید گسترده ای را برای تصاویر دیدنی ارائه می دهند که شما را از بین می برد. هر پیکسل یک دیود ساطع کننده نور ارگانیک است و نیاز به نور پس زمینه را از بین می برد و طراحی فوق العاده باریک و کم مصرف را فراهم می کند.
2. تلویزیون منحنی برای چه کاری مناسب است؟

اگر می خواهید واقعاً به سرگرمی خود بپردازید ، شاید یک تلویزیون منحنی برای شما مناسب باشد. طراحی صفحه خمیده با قرار دادن تصویر در اطراف منظره ، به شما کمک می کند تا غوطه وری بیشتر شود ، و به شما حس عمق بیشتری می دهد. و اجازه دهید آن را بپذیریم - آنها حتی وقتی بندر گناوه صفحه خاموش است بسیار زیبا و خنک به نظر می رسند.
3. آیا باید برای سینمای خانگی خود پروژکتور تهیه کنم؟

برای یک تجربه سینمایی بزرگتر از زندگی از راحتی کاناپه خود ، یک پروژکتور سینمای خانگی این کار را انجام می دهد. صفحه ای را تصور کنید که می تواند کل زمینه دید شما را برای مشاهده واقعاً غوطه وری پر کند. همچنین می توانید با نصب پروژکتور روی سقف و صفحه نمایش روی دیوار صرفه جویی کنید.

چه در حال به روزرسانی غار انسان باشید و چه بخواهید تلویزیون قدیمی را با تلویزیون هوشمند جایگزین کنید ، ممکن است فکر کنید خرید در جمعه سیاه بهترین شرط شما در معامله در یک تلویزیون است ، اما این کارشناسان می گویند لزوما بهترین زمان اگر می خواهید هرچه بیشتر پس انداز کنید ، سال را برای خرید تلویزیون خریداری کنید. در مورد چگونگی تعیین معاملات و برنامه ریزی برای خرید تلویزیون گناوه خود ، در ادامه مطلب بخوانید تا بهترین زمان برای خرید تلویزیون را از دست ندهید.

مرتبط: نحوه صرفه جویی در هزینه
زود خرید کنید

چه زمانی بهترین زمان برای خرید تلویزیون است؟ خوب ، یک چرخه برای همه چیز وجود دارد ، از جمله زمانی که لوازم الکترونیکی عمده به فروش می رسند. فروش تلویزیون با نمایشگاه سالانه لوازم الکترونیکی مصرفی در لاس وگاس به موقع انجام می شود. به گفته میشل مادوخ ، کارشناس خرید آنلاین و بنیانگذار سایت معاملات She Finds ، این زمانی است که توسعه دهندگان بزرگ از جدیدترین مدل ها و فن آوری های خود برای تلویزیونها گرفته تا یخچالهای هوشمند تا به روزرسانی های تلفن همراه رونمایی می کنند.

مدوک می گوید: "معمولاً مدل های جدید الکترونیک در ژانویه و با نمایشگاه Consumer Electronics نمایش داده می شوند و این زمانی است که همه مدل های قدیمی به فروش می رسند." "اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید و نیازی به آخرین مدل ندارید ، می توانید تا ماه فوریه صبر کنید."

اگر بتوانید تلویزیون فعلی خود را کمی بیشتر نگه دارید ، می توانید با انتظار در مورد مدل جدیدتر معامله بهتری داشته باشید. هنگامی که آن تلویزیون جدید را بدست آوردید ، بیاموزید که چگونه یک تلویزیون صفحه تخت را به درستی تمیز کنید تا تا دفعه بعدی که نیاز به خرید دارید ، شکل آن را حفظ کنید.

البته نمایشگاه Consumer Electronics فقط مخصوص تلویزیون نیست. در این زمان می توانید چشم به راه اعلام مدل های جدید لوازم اصلی باشید. فروش این اقلام با فروش تلویزیون ها همزمان خواهد بود. همچنین بعد از برگزاری کنفرانس اپل و آیفون و اپل ، هر ماه سپتامبر شاهد افزایش فروش تلفن های همراه و فناوری های مرتبط خواهید بود.

مرتبط: این بهترین زمان برای خرید لوازم خانگی جدید برای صرفه جویی بزرگ است
فروش در حوالی تعطیلات را امتحان کنید

البته بزرگترین فروش درب سال در زمینه لوازم الکترونیکی جمعه سیاه است.

مادوک می گوید: "فروش زیادی برای Black Friday برای محصولات الکترونیکی نیز خواهید دید - نه فقط تلویزیون ها."

این فروش در ماه نوامبر همیشه از نزدیک دوشنبه سایبری دنبال می شود ، جایی که خرده فروشان آنلاین مانند آمازون درخشند.

برای بهره مندی بیشتر از این فروش های آخر سال ، از قبل برنامه ریزی کنید. شما معمولاً هشدارهای فراوانی و راه های زیادی برای استراتژیک خریدهای خود در هنگام فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری دارید ، با پیش نمایش منظم و پوشش فروش قبل از شروع آنها.



بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
.