تبلیغات

لوازم خانگی برند بوش

ارزش اسباب و اثاث خانگی بوش
قیمت روز لوازم خانگی بوش در بانه کمپانی بوش که سالها است راجع به ایجاد اشکال اسباب خانگی کیفیت بالا دستی بر حریق داراست , این سال هم با دست لبریز وارد ایفا ۲۰۱۵ شده که در وطن خودش برگزار میگردد . بوش در‌این روی داد تولیدات متنوعی را معرفی کرد که از مهم‌ترین آن ها می‌توان به اجاق صفحه‌ای مجهز به سنسورهای گوناگون , فریزر مجهز به دوربین کانال , اتومبیل لباسشویی از میان برنده‌ی جرم‌ها و باکتری‌ها و قهوه‌ساز اتومات اشاره نمود .

لوازم خانگی بوش اصل آلمان ابتدا بوش محرمانه ۸ فر و اجاق‌گاز صفحه‌ای خویش را معرفی کرد که به یاری این اجاق‌گاز قابلیت تهیه و تنظیم دما در هر گوشه ای که مورد‌علاقه شما باشد موجود است و می توانید مشخص و معلوم نمایید که همزمان نیز آب جوشانده شود و نیز تابه‌ی تر کنار آن کم آب شود . البته مهم‌ترین نصیب مرتبط با جایی است که می توانید به یاری سنسورهای جان دار درین گاز صفحه‌ای شایسته ترین دما را برای کاسه خویش و غذایی که می‌پزید گزینش فرمائید . میتوانید تکه گوشت استیک خویش را روی گاز گذارده تا سنسورها دمای آن را تشخیص داده و برنامه‌ی پخت مشتمل بر زمان و دمای متبوع را ارائه کند!در کنار این گاز صفحه‌ای و گونه های فرها , بوش از مخلوط‌کن و همزن نو خویش هم پرده‌برداری کرد که پباده سازی خوشگل و جذابی دارا هستند . مخلوط‌کن ۱۰۰۰ واتی MUM 5 دارنده تیغه‌ی سه جهته هم‌زمان است که در رنگ‌بندی جالب وارد بازار می شود .

قیمت لوازم خانگی بوش در بانه ولی به غیر از گاز صفحه‌ای هوشمند بوش , جذاب‌ترین بخش کنفرانس این موسسه به فریزر فریزرهایش مربوط می گردد که از سیستم اتوماسیون خانگی این شرکت موسوم به Home connect فایده می برد . به امداد دوربینی که درون در‌این یخچال‌ها قرار گرفته می توانید همواره تصاویری از محتوای باطن آن ها داشته باشید تا تحت عنوان مانند در‌حالتی که هنگام خرید فراموش کردید چه چیزی بایستی تهیه و تنظیم فرمائید , براساس تصویر ارسال شده روی موبایل هوشمند یا این که تبلت خویش

منبع : https://mahbano.net/product-brands/bosch



بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
.