تبلیغات

بهترین تلویزیون های سونی 2020: بودجه ، حق بیمه و هوشمند

سونی از بهترین تلویزیون های اطراف استفاده می کند.قیمت تلویزیون سونی در گناوه اگرچه ما همیشه توصیه به عرفان سازی مارک می کنیم بندر گناوه ، طبیعی است که بخواهید به آنچه می دانید پایبند باشید - اگر از تلویزیون سونی بندر گناوه فعلی خود راضی هستید ، ممکن است بخواهید وقتی مارک یک مجموعه جدید است با مارک فناوری ژاپن بمانید.

اگر این تو باشی ، در جای مناسب قرار داری. ما با استفاده از کتابخانه گسترده - و معتبر - نظرات خود ، بهترین تلویزیون های سونی را که اکنون در دسترس است ، بین 49 و 65 اینچ جمع آوری کرده ایم.

سونی همه اینها را دارد ، از جمله مدل های 4K که هم از LCD و هم از فناوری مدرن تلویزیون OLED استفاده می کنند.قیمت تلویزیون سونی در گناوه در صورت آماده بودن برای جهش حتی یک مجموعه 8K نیز در اینجا وجود دارد. همه تلویزیون های زیر پشتیبانی HDR را نیز ارائه می دهند. HDR مخفف High Dynamic Range است و روشی برای نشان دادن تفاوت بین قسمتهای روشن و تاریک تصویر است ، به معنای تصویر با جزئیات بیشتر. مجموعه های سونی از فرمت های مختلف HDR ، از جمله HLG ، HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کنند ، اما از HDR10 + پشتیبانی نمی کنند.

تلویزیون های سونی تمایل دارند از سیستم عامل Android TV استفاده کنند. در حالی که سیستم عامل می تواند در برخی مواقع اندکی کساد باشد ، اما در راحتی آن تردیدی وجود ندارد. فقط با استفاده از حساب Google خود وارد سیستم شوید و می توانید در تلویزیون از طریق Google Play Store و Google Music بندر گناوه به همه موارد Android دسترسی پیدا کنید.

بنابراین بدون هیچ زحمتی بیشتر ، بیایید بهترین تلویزیون های سونی را که بازار ارائه می دهد ، ببینیم.

رسمی است: 48 55 جدید است. زمان این بود که شما نمی توانید یک تلویزیون OLED زیر 55 سال تهیه کنید ، اما سپس LG اولین مجموعه 48 در بازار OLED را به بازار عرضه کرد. و اکنون سونی نیز یکی از مختصات خود را دارد.

سونی از اندازه کوچکتر استقبال کرده و تلویزیون را به لطف حاشیه های کوچک و پایه پایین پروفیل خود ، تا حد ممکن کوچک تر کرده است. این یک محفظه نسبتاً بزرگ دارد که در پشت آن پیچ شده است (برای قرار دادن اسپیکرها ، پردازش سخت افزار و اتصالات) ، اما فقط اگر به قسمت جانبی تنظیم شده نگاه کنید متوجه خواهید شد.

ناامیدکننده - و تا حدودی شگفت آور برای چنین تلویزیون پیشرفته - فاقد برخی از ویژگی های نسل بعدی HDMI مانند 4K @ 120Hz (HFR) ، VRR (نرخ تازه سازی متغیر) و حالت تاخیر خودکار پایین (ALLM - اساساً تغییر خودکار تلویزیون) حالت بازی در صورت مناسب بودن). این خبر بدی برای گیمرهایی است که قصد قیمت تلویزیون سونی در گناوه دارند PS5 یا Xbox Series X را متصل کنند.

اما این تنها عیبی است که می توانیم با این تلویزیون پیدا کنیم. پردازنده X1 Ultimate سونی تصاویر را به طور مناسب خیره کننده می کند ، جزئیات تاریک زیادی در نمایشگاه وجود دارد و تقریباً هر برنامه جریانی را که می توانید امیدوار باشید ، ارائه می دهد. کنترل حرکت هنوز در صنعت پیشرو است و از نظر وضوح و جزئیات ، هرگز تلویزیون بهتری در این اندازه وجود نداشته است. اگر بتوانید سرمایه خود را جمع کنید ناامید نخواهید شد.

65XH9005 یکی از تلویزیون هایی است تلویزیون سونی که سونی بندر گناوه به عنوان "آماده برای PS5" می فروشد. این بدان معنی است که دارای 4K @ 120Hz (غالباً HFR) ، VRR (نرخ تازه سازی متغیر) و ALLM (حالت تأخیر خودکار پایین) خواهد بود. ما می گوییم "خواهد شد" زیرا این مجموعه نیاز به به روزرسانی سیستم عامل دارد ، اما سونی اطمینان می دهد که به موقع برای عرضه PS5 فرود می آید.

با یا بدون این ویژگی های بازی کنسول ، این یک تلویزیون عالی است. اتصالات زیادی برای اتصال کیت شریک وجود دارد و شما تمایل به استفاده از فناوری پردازنده را ندارید: این یک تلویزیون کاملاً آرایشی با نور پس زمینه LED با کم نور شدن محلی است و از استانداردهای HDR10 ، HLG و Dolby Vision HDR و Dolby پشتیبانی می کند. اتمس برای صدا. همچنین Netflix کالیبره شده و IMAX پیشرفته است.

و کیفیت تصویر؟ عالی فناوری پردازش حرکت X-Motion Clarity سونی کاملاً عالی است و تصاویر سریع مانند بازی ها ، ورزش ها و فیلم های اکشن را به خوبی کره درست می کند. گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید با آنها کمانچه کنید ، اما فقط آن را در حالت خودکار بگذارید و از لحاظ بصری همچنان تجربه خوبی خواهید داشت. صدای خوبی هم داره در مقایسه با برخی از آنها کمی سبک است ، اما واضح ، دقیق و به خوبی پیش بینی شده است. یک گزینه ایده آل هم برای گیمرها بندر گناوه و هم برای افراد غیر گیمر.

A8 بهترین تلویزیون OLED سونی تاکنون است و با بهترین تلویزیون سونی رقیبی که در حال حاضر ارائه می دهد ، در آن بالا است. Sony KD-55A8 ترکیبی از یک پنل OLED LG LG 2020 با تصاویر هوشمند و صوتی Sony 2020 است و این کار را با جلوه ای عالی انجام می دهد و آن را به بهترین تلویزیون سونی تبدیل کرده است که امسال دیده ایم.

همانطور که انتظار دارید از یک تلویزیون OLED پیشرفته انتظار نازک باشد ، اگرچه شایان ذکر است که پاها در لبه صفحه قرار گرفته اند ، بنابراین برای قرار دادن آن به یک پایه بزرگ نیاز خواهید داشت. اگرچه ممکن است نیازی به نوار صدا نداشته باشید ، زیرا سونی از محرک هایی استفاده می کند که صفحه را به صورت نامحسوس لرزاند و اساساً نمایشگر را به یک بلندگوی مسطح تبدیل می کند. A8 دو عدد از این محرک ها را با دو ساب ووفر ترکیب می کند.

شما دارای آرایه معمول ارتباطات ، برنامه های جریانی و ویژگی های فنی هستید ، از جمله پشتیبانی از فرمت های مختلف تصویر HDR از جمله HDR10 و Dolby Vision. اما هیجان واقعی وقتی به وجود می آید که تصویر و صدای این تلویزیون را بگیرید. رشته های A8 در واقع گرایی و اصالت ، ارائه جزئیات و ظرافت ، بدون از بین بردن مشت و رنگ. حرکت سریع نیز با اطمینان انجام می شود. صدای عالی را با استانداردهای تلویزیون صفحه تند پخش کنید و یک رهبر کلاس واضح و یکی از بهترین تلویزیون های سونی دارید. بهترین تلویزیون سونی برای خرید در حال حاضر؟ کاملا احتمالاً

جانشین 49XG9005 در زیر ، KD-49XH9505 سونی موفق به فشردن یک فناوری تکنولوژی تلویزیون برای این اندازه تلویزیون می شود. این یک مجموعه جذاب از جلو است ، با یک حاشیه فلزی برس کشیده و باریک ،بندر گناوه اگرچه مطمئن شوید که پاهای پهن آن را می توانید روی پایه تلویزیون خود جای دهید. این دستگاه از راه دور همان مجموعه های پریمیوم سونی است که به لطف کارکردن از طریق بلوتوث ، به ویژه کار می کند. رابط Android TV سریع پاسخ می دهد در حالی که سونی منوهای خود را روی صفحه تمیزتر و استفاده از آن ساده تر کرده است.

در داخل ، تراشه برتر پردازش تصویر سونی ، X1 Ultimate ، به شما ارائه می شود که نوید تعریف بهتر و نسخه پیشرفته Object based HDR Remaster را می دهد که کنتراست بهتری را ارائه می دهد. و همه اینها به یک عکس بسیار پرتحرک و پر جنب و جوش ، با انبوهی از جزئیات و کنترل حرکت عالی ، که یک نقطه قوت سنتی سونی است ، اضافه می شود. کیفیت صدا با استانداردهای صفحه تخت نیز چشمگیر است. این مجموعه از کالیبراسیون اتاق خودش استفاده می کند تا صدایی وزین و پویا را به شما ارائه دهد.

آنچه که ما در اینجا داریم یک همه کاره درخشان سونی است که می تواند رقبای گران تری را برای پول واقعی خود رقم بزند. قطعاً یکی برای لیست شما.



برچسب ها : ,,,
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش
.